Translate

niedziela, 11 maja 2014

Wstęp

  Witam!

Jestem Katiasa, a przynajmniej tak mówią do mnie najbliżsi znajomi. 
Założyłam tego bloga z myślą o tym by zająć jakoś mój wolny czas, gdy kończą mi się pomysły na spędzanie chwil na internecie czy po zakończeniu czynności domowych. Postaram się zamieszczać jakieś notki co tydzień, tak naprawdę tylko wtedy miałabym na to czas. 
Będę skupiać się na opisywaniu moich przygód z kosmetykami, słodyczami czy też wszelkiego rodzaju różnościami azjatyckimi jak i naszymi europejskimi.

Osobiście jestem wielką fanką Japonii, marna ze mnie gyaru czy ulzzang ale zawsze staram się choć odrobinkę mieć wspólnego z moją kochaną kulturą :) 
Jeśli chodzi o style jakie mnie "kręcą" to są między innymi właśnie ulzzang, nie noszę soczewek ale na pewno kiedyś je wypróbuję ale o tym to kiedy indziej :) Niestety moja skóra nie jest tak idealna jak bym chciała, a to będzie bardzo kluczowy temat dla przyszłych czytelniczek tego bloga bo głównie kierować się będę kosmetykami dla typów skóry jak: 
~ Mieszana
~ Tłusta
~ Problematyczna (niestety z tym cholerstwem borykam się od ukończenia podstawówki Oo)

Tak naprawdę musiałabym się przejść do dermatologa żeby określić jaki naprawdę mam typ skóry, a nie cieszy mnie myśl o wydanej stówie, czy ile oni chcą, na to by usłyszeć stek bzdur lub sensowną i trafną opinię, no nie okłamujmy się ale mogę zawsze trafić na specjalistę, który został nim ściągając na testach xD

Hmm, myślę że to tyle na dziś, jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach albo zwróćcie się do mnie na Ask'u.

Genki de!

1 komentarz: