Translate

wtorek, 20 maja 2014

Łup Europejski: Mayballine - Lasting Drama Gel Eyeliner

Ohayō!

Dziś napiszę o moim faworycie wśród eyelinerów. 

Stosowałam parę eyelinerów do tej pory ale moje oczy po dłuższym czasie zaczynają się "tłuścić" i wszystko zaczynało spływać a czarne kreski zaczynały tworzyć nieładną maź w zewnętrznych kącikach oczu. 

Cały czas używałam tuszu do kresek firmy Miss Sporty ale pędzelek do nakładania nie przypadł mi zbytnio do gustu. Ogólnie nie jest taki zły i jest tani. 

Potem natknęłam się na hasło "gel eyeliner" i bardzo mnie to zaciekawiło. Szukając informacji na ten temat natykałam się na dobre opinie i kilka recenzji więc zdecydowałam się zaryzykować i muszę przyznać że jestem zadowolona ale i tak moje poszukiwania ideału się nie zakończyły. 

Zdecydowałam się zacząć moje poszukiwania w Rossmanie i okazało się że go nie ma! Zależało mi na czarnym a na półce był tylko fioletowy. Zaczęłam się rozglądać za inną firmą ale jak tylko zobaczyłam że jest ich mnóstwo na półkach to pomyślałam sobie że skoro z Maybelline już nie ma a co dopiero mieli dostawę to musi być naprawdę dobry. Nie zrezygnowałam z niego i przeszukałam prawie każdego Rossmana w mieście, byłam już tak zmęczona i zła faktem że nie ma mojej upatrzonej zdobyczy weszłam do ostatniego sklepu z nastawieniem że jak go nie będzie to w następną środę stoję pod drzwiami i pierwsza dorwę nowiutkie sztuki wystawione na półkę. Skierowałam się do dobrze znanego mi regału z kosmetykami i był! Jak tylko go zobaczyłam zaraz pomknęłam do półek i zwinęłam go, pędząc już do kasy.

Mayballine - Lasting Drama Gel Eyeliner 24H


   Po powrocie do domu zaraz go wypróbowałam i muszę powiedzieć że nigdy nie udało mi się zrobić tak idealnych kresek, pędzelek dołączony do niego jest super bardzo wygodnie mi się nim posługuje. 
Sam tusz szybko wysycha na pędzelku więc trzeba dość szybko go nałożyć na powieki.  Utrzymuje się długo ale na pewno nie 24 godziny, jak podane jest na opakowaniu. Ja w tym czasie muszę poprawić kreskę przynajmniej raz. 
Jakościowo jest bardzo dobry i nie mam co do niego zastrzeżeń. 

Moja ocena:  
4,5/5


Mata nē!

2 komentarze:

  1. Super, muszę go wypróbować! Tylko strasznie mnie ciekawi jak on wygląda.. =w=

    OdpowiedzUsuń